Krónika az elmúlt 3 hónapban történtekről.

1.,  Júniusban büntető eljárást kezdeményezett a VKT ismeretlen tettes ellen. Az eljárás akár bűnszövetkezetben történő elkövetésbe is átcsaphat. Az eljárás folyamatáról tájékoztatjuk az olvasókat.
 
2.,  Tájékoztatjuk a tulajdonosokat és a település lakóit, hogy a TRSz, illetve az azt követő Megállapodás, vagy egyezség ugyancsak per alatt áll.  Senkit nem érhet meglepetés, ha nem számítva rá, egyszer csak egy per alanyává válik.
 
3.,  Továbbá tájékoztatjuk a tulajdonosokat arról is, hogy az osztatlan közös tulajdonú telkek ugyancsak önálló per alatt állnak, mert azok rendezése, újra felosztása is bíróság előtt van, hiszen a forgalomképtelenséget fel kell oldani, az eredeti 2004-es  MEGÁLLAPODÁS  TELJESÍTHETŐSÉGE érdekében. Ebben a körben minden, az önkormányzat által kötött megállapodás semmissé válhat.
 
4.,  Jogi nonszensz alakult ki a  Vkt tagi vagy  kényszertagi minősítése tekintetében kialakult kettős állapot  alapján….     A Törvényszék hozott ugyan a 20 felperes körében olyan rész ítéletet, hogy ők sem nem tagok, sem nem kényszertagok.  Ebben viszont a Törvényszék mellőzte a cégbírósági anyagok vizsgálatát, továbbá a Vkt által kért KÖVIZIG és az önkormányzattal kötött 2004 évi  MEGÁLLAPODÁS összefüggéseinek vizsgálatát.  Ennek következtében a Cégbíróságon, a ma már meg nem támadható állapot szerint, a tagok és kényszertagok léte nem kérdőjelezhető meg.  A Cégbíróság éppen ezért írta meg végzésében, hogy törvényességi felügyeleti eljárást nem tud lefolytatni, mert már 2011 és 2012 években rendezést nyertek a tagi állapotok. A Vkt törlésére pedig nincs jogszabályi lehetőség. Mivel minden egy éven túl van már, az ügyészség sem támadhatja meg. ÍGY  TEHÁT AZ A KETTŐS ÁLLAPOT ÉRVÉNYESÜL, HOGY AKIK AZT HISZIK, HOGY NEM KÉNYÍSZERTAGOK, MÉGISCSAK AZOK .
 
5., A napokban, szeptember elején, a jogtalan gazdagodás tárgyában számtalan levelet küldött ki a tulajdonosok egy részének a VKT, már azoknak, akik illetékesek e témában….  Itt adott esetben, az eredeti tulajdonosok lesznek az első számú alperesek,  és akik megvásárolták a telkeket, azok a további rendű alperesekké válhatnak.
 
6., Hat év várakozás, türelem után a Törvényszék végre hozott egy végzést, amelyben a 74-es számú behajtást megakadályozó felfüggesztő végzést megváltoztatta, és olyan intézkedést adott ki, amelynek alapján a behajtások megkezdődhetnek. A jelen időben, az újabb bíró, a jogos  behajtást tartalmazó közgyűlési határozatnak szabad utat engedett. Ez pedig azzal jár, hogy a behajtások megkezdődnek. Hamarosan bővebben írunk a témáról
 
7., Augusztus végén több lazaréti lakó aláírásával beadvány került átadásra a Polgármester felé, hogy Lazaréten minél előbb valósuljon meg a közvilágítás.  E beadvány azért is került megfogalmazásra, mert az Önkormányzat  az új TRSZ –megállapodások aláírásával olyan nagy összegű(és törvénytelen) pénzösszegekhez jut(jutott már), amely már régen biztosította volna a közvilágítás befejezését, hiszen csak a kandeláberek rákötése van vissza, a teljes altalajban elhelyezett elektromos hálózat megépült. Jelenleg Lazaréten már 10-12 család lakik tartósan, és kb. ugyanennyi lakás épül.  Mindez, ill. minden utca éjjel teljes sötétségben van, a biztonság teljes kizárásával….   No komment!
 
8., Vissza kell térjünk egy már állandó témánkra, arra a bizonyos  Önkormányzat által előírt  500.000Ft/ingatlan követelésére.  Melyet minden TRSZ-megállapodást aláírótól kér/követel a Hivatal.  Jelenleg, egy éven belül, a negyedik címkézésnél tart az Önkormányzat.  Most a „kapacitás-bővítés” a sláger szöveg. Korábban volt már „rákötési díj”, „hálózatfejlesztési díj”, „település fejlesztési díj”… stb. Visszatérve a kapacitás bővítésre,  miért kellene a lazarétieknek bármilyen kapacitás bővítést fizetni, amikor közel 400 milliós ajándékot adtak az Önkormányzatnak háttérfejlesztések céljából?  Egyébként minden évben 8-9 milliót kap az Önkormányzat a DMRV-től a szükséges hálózatok karbantartására is. Ezek a pénzek mind hol landolnak vajon?  Továbbá, - „kár”, hogy az Önkormányzat 13-14 évvel ezelőtt már kinyilvánította egyszer(többször), hogy Lazarétnek elegendő kapacitás áll a rendelkezésére a tisztítóműben, a szennyvíz befogadására. Igaz, azóta egyetlen egy községbeli ingatlan tulajdonost sem vontak felellőségre, mert a szennyvíz-csatornába engedi be a csapadék vizét.  Itt min. 100köbm. kapacitás lekötés alakulhat ki egy nagyobb esőzésnél.  Hajrá Önkormányzat!
 
Pbj.  2017.09.10.
VKT IB

Belépés

Free JavaScript from
Rainbow Arch